``ကိုယ့္စိတ္ ကိုယ္စစ္´´

``ေဝဒနာ ျဖစ္ေပၚလာျခင္း´´

ႏွာသီးဖ်ားအသားဆိုင္ေလးကို ေလတိုးထိ့တိုင္း အသိကပ္ၿပီး ရွဴေနရာကေန အခ်ိန္အေတာ္ေလးၾကာ
လာရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ ပူ, ေအး, ေညာင္းညာ, ထုံက်င္, ကိုက္ခဲဆိုတ့ဲ ႐ုပ္တရားႀကီးရဲ့ ေဖါက္ျပန္မႈေတြဟာ သူ႔
သေဘာအတိုင္း သူေပၚလာပါလိမ့္မယ္။အဲဒီ့အခါမွာ
ေတာ့ ပထမ ႏွာသီးဖ်ားမွာထားတ့ဲစိတ္ဟာ ႏွာသီးဖ်ား
မွာ မေနေတာ့ဘဲ သူ႔သေဘာနဲ႔သူ ေဖါက္ျပန္ ျဖစ္ပ်က္
တ့ဲ ေဝဒနာအေပၚ ေျပာင္းသြားပါလိမ့္မယ္။အဲဒီလို ေျပာင္းသြားတ့ဲ စိတ္ကေလးက `ေဝဒနာ´ရဲ့ အစ, အလယ္, အဆုံးတိုင္ေအာင္ လိုက္ပါ။(ဥပမာ- ဝရမ္းေျပးတစ္ေယာက္ကို စုံေထာက္က ေနာက္ကေန မ်က္ေျခမျပတ္ လိုက္ေနသလိုေပါ့၊ မ်က္ေျချပတ္သြား
ရင္ ဝရမ္းေျပးလြတ္သြားလိမ့္မယ္ မဟုတ္လား) အဲဒီ
ဥပမာလိုဘဲ ေဝဒနာကို မ်က္ေျခမျပတ္ေစဘဲ အစ, အလယ္. အဆုံးထိေအာင္ ဆုံးေအာင္လိုက္ပါ။အခ်ိန္
မပိုင္းပါနဲ႔။ေဝဒနာမဆုံးဘဲနဲ႔ မေတာ္ပါနဲ႔။တစ္နည္း
ေျပာရရင္ ျဖစ္ပ်က္မဆုံးဘဲနဲ႔ မေတာ္ပါနဲ႔။ဒီေတာ့မွ ႐ုပ္နာမ္ ႏွစ္ပါးတို႔ဟာ တစ္ၿပိဳင္ထဲျဖစ္ တစ္ၿပိဳင္တည္း
ခ်ဳပ္တ့ဲ သေဘာကို သိႏိူင္ပါလိမ့္မယ္။
ဒီလိုသိႏိူင္ေအာင္လဲ ေဝဒနာနဲ႔ သမာဓိဟာ ခ်ိန္ခြင္လ်ွာလ ိုေဘာင္ကိုက္သြားဖို႔အေရးႀကီးပါတယ္။
ရွဴေနတာက သမာဓိ၊ ႐ုပ္ေဖါက္ျပန္မႈကို သိၿပီး ခံစားေနတာက ေဝဒနာ ပညာ၊ ဥပမာ-ေဝဒနာ တစ္
က်ပ္သားဆိုရင္ သမာဓိကလည္း တစ္က်ပ္သားရွိပါေစ။ေဝဒနာ ႏွစ္က်ပ္သားဆိုရင္ သမာဓိလည္း ႏွစ္က်ပ္သားရွိပါေစ။ေဝဒနာ ငါးမူးသား
ဆိုရင္ သမာဓိလည္း ငါးမူးသားရွိပါေစ။ေဝဒနာနဲ႔ သမာဓိဟာ ခ်ိန္ခြင္လွ်ာလို ေဘာင္ကိုက္သြားပါေစ။
သမာဓိအားနည္းေနလွ်င္လည္း ဝိပႆနာဉာဏ္ အ
ျမင္မသန္ဘဲ ရွိပါလိမ့္မယ္။သတိထားပါ။

ဗ်ိဳင္းတစ္ေကာင္ဟာ ေဘးကေပၚသြားတ့ဲအစာ၊ အေဝးက ေပၚသြားတ့ဲအစာအေပၚမွာ အာ႐ံုမေရာက္
ဘဲ ကိုယ့္ေရွ႕တည့္တည့္က ေပၚလာမယ့္ အစာကိုသာ အာ႐ံုစူးစိုက္ၾကည့္ေနသလို ဓမၼမိတ္ေဆြ သူေတာ္ေကာင္းအေပါင္းတို႔သည္လည္း အာရံုႏွစ္ပါး စိတ္မသြားဘဲ ပစၥဳပၸန္တ့ဲတ့ဲသာ အာ႐ံုစိုက္၍ ဝိပႆနာဉာဏ္စဥ္ ရင့္သန္ေအာင္ က်င့္ႀကံပြါးမ်ား အားထုတ္ႏိူင္ၾကပါေစ။ေကာင္းမႈ႔အေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စုံၾကရ၍ လက္ေတြ႔က်င့္ႀကံႏိူင္ၾကပါေစ။

။အရွင္ဥတၱမ သာရ။
သာသနာဒီပ သဲအင္းဂူဝိပႆနာရိပ္သာေက်ာင္း
သာသနာျပဳႏိူင္ၾကပါေစ